გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა



მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ელიზა ახლოური 24001004738
საგანი:ჩვენი საქართველო
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი VI კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
გაკვეთილის თემა: კულტურის ძეგლები აფხაზეთში
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნობიან აფხაზეთის კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლებს. იმსჯელებენ მათი დაცვის აუცილებლობაზე. განიხილავენ ძეგლს,როგორც ისტორიულ წყაროს.
#
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო(წთ)
1
წინასწარ ვაცნობ მოსწავლეებს აფხაზეთის ტერიტორიაზე განთავსებულ ქართული კულტურის ხუროთმოძღვრების ძეგლებს(თამარის ხიდი, ბაგრატის ციხე, ბედიის მონასტერი, მოქვის ტაძარი,ბზიფისა და გაგრის ციხეები). რომელ საუკუნეებში აიგო და ვის მიერ.
მინი ლექცია
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო, სლაიდ შოუს გამოყენება, Powerpoint-ის დახმარებით

2
სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის გაცნობა-გააზრება
მუშაობა ჯგუფებში
ჯგუფური მუშაობა
წინასწარშედგენილი ცხრილი:ვიცოდი, გავიგე, მინდა ვიცოდე

3
მოსწავლეები დაწერენ ესეს თემაზე:“რაზე მეტყველებენ ძეგლები“
ინდივიდუალური 
მთელი კლასი
სახელმძღვანელო,
ფურცელი, კალამი

4
მოსწავლეები აკეთებენ თავიანთი ესეების პრეზენტაციას
ინდივიდუალური 
მთელი კლასი
ფურცელი, კალამი

5
შეფასება
განმავითარებელი
ჯგუფური, პრეზენტაციის
ჯგუფური და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები


გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
საზ.მეც.დაწყ.(II).1 ისტორიული ფაქტებისა და მოვლენების ქრონოლოგიურ ჭრილში გააზრება და გადმოცემა. მათი დაკავშირება თანამედროვე სოციალურ-კულტურულ გარემოსა და ისტორიულ მემკვიდრეობასთან.
საზ.მეც.დაწყ. (II).9 საზოგადოებისთვის აქტუალური პრობლემების/მოვლენების გააზრება ისტორიულ და თანამედროვე ჭრილში; საკუთარი ჩართულობით მათი გამოსწორების მექანიზმების გაცნობიერება
საზ.მეც.დაწყ. (II).13 საქართველოს ეთნიკური, კულტურულ-რელიგიური მრავალფეროვნების გააზრება და პოზიტიური დამოკიდებულების გამოვლენა.
საზ.მეც.დაწყ. (II).14 ბუნებრებრივი გარემოს, ისტორიული და კულტურული მემკვიდრეობის მნიშვნელობის გაცნობიერება და მის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულების გამოვლენა.



შეფასება: განმავითარებელი           
ჯგუფური და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
(მოსწავლის შეფასება კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)

ხელმოწერა: ე.ახლოური
 თარიღი: 10/21/2018






მოსწავლეებს თოთოეულ კრიტერიუმში ენიჭებატ 0 ან 1 ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყენებლად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამია 10 ქულა.


მოსწავლის სახელი, გვარი
საინტერესო შესავალი(პრობლემის იდენტფიცირება)

კვლევის/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი

შემოქმედობითობის უნარი

პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება

თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)

საუბარი(გამართულობა,ტემბრი)

No comments:

Post a Comment