გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: ელიზა ახლოური 24001004738
საგანი:ჩვენი საქართველო
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი VI კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 16
გაკვეთილის თემა: კულტურის ძეგლები აფხაზეთში
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები გაეცნობიან აფხაზეთის კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლებს. იმსჯელებენ მათი დაცვის აუცილებლობაზე. განიხილავენ ძეგლს,როგორც ისტორიულ წყაროს.
#
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო(წთ)
|
1
|
წინასწარ ვაცნობ მოსწავლეებს აფხაზეთის ტერიტორიაზე განთავსებულ ქართული კულტურის ხუროთმოძღვრების ძეგლებს(თამარის ხიდი, ბაგრატის ციხე, ბედიის მონასტერი, მოქვის ტაძარი,ბზიფისა და გაგრის ციხეები). რომელ საუკუნეებში აიგო და ვის მიერ.
|
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო, სლაიდ შოუს გამოყენება, Powerpoint-ის დახმარებით
| |
2
|
სახელმძღვანელოში მოცემული ტექსტის გაცნობა-გააზრება
|
მუშაობა ჯგუფებში
|
ჯგუფური მუშაობა
|
წინასწარშედგენილი ცხრილი:ვიცოდი, გავიგე, მინდა ვიცოდე
| |
3
|
მოსწავლეები დაწერენ ესეს თემაზე:“რაზე მეტყველებენ ძეგლები“
|
ინდივიდუალური
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო,
ფურცელი, კალამი
| |
4
|
მოსწავლეები აკეთებენ თავიანთი ესეების პრეზენტაციას
|
ინდივიდუალური
|
მთელი კლასი
|
ფურცელი, კალამი
| |
5
|
შეფასება
|
განმავითარებელი
|
ჯგუფური, პრეზენტაციის
|
ჯგუფური და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
საზ.მეც.დაწყ.(II).1 ისტორიული ფაქტებისა და მოვლენების ქრონოლოგიურ ჭრილში გააზრება და გადმოცემა. მათი დაკავშირება თანამედროვე სოციალურ-კულტურულ გარემოსა და ისტორიულ მემკვიდრეობასთან.
საზ.მეც.დაწყ. (II).9 საზოგადოებისთვის აქტუალური პრობლემების/მოვლენების გააზრება ისტორიულ და თანამედროვე ჭრილში; საკუთარი ჩართულობით მათი გამოსწორების მექანიზმების გაცნობიერება
საზ.მეც.დაწყ. (II).13 საქართველოს ეთნიკური, კულტურულ-რელიგიური მრავალფეროვნების გააზრება და პოზიტიური დამოკიდებულების გამოვლენა.
საზ.მეც.დაწყ. (II).14 ბუნებრებრივი გარემოს, ისტორიული და კულტურული მემკვიდრეობის მნიშვნელობის გაცნობიერება და მის მიმართ მზრუნველი დამოკიდებულების გამოვლენა.
შეფასება: განმავითარებელი
ჯგუფური და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
(მოსწავლის შეფასება კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა: ე.ახლოური
თარიღი: 10/21/2018
მოსწავლეებს თოთოეულ კრიტერიუმში ენიჭებატ 0 ან 1 ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყენებლად ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამია 10 ქულა.
მოსწავლის სახელი, გვარი
| |
საინტერესო შესავალი(პრობლემის იდენტფიცირება)
| |
კვლევის/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
| |
შემოქმედობითობის უნარი
| |
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
| |
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
| |
საუბარი(გამართულობა,ტემბრი)
|
No comments:
Post a Comment